1. Какво ще получа, ако добавя имейл адреса си в списъка?

Ще получавате уведомителни съобщения за нови услуги, които предлагаме, и за текущи промоции, както и поздрави от нашия екип за големи празници. Тъй като ценим Вашето време, ще изпращаме тези съобщения не по-често от веднъж на 3 месеца.

 

2. Защо цените ви са толкова високи?

Позволете да не се съгласим с Вас. Цените са по-ниски от тези на основните ни конкуренти. Може да се убедите в това, като изпратите запитване към няколко фирми.

 

3. Защо цените ви са толкова ниски?

Тъй като малките и средни фирми също имат нужда от оказване на услуги, целта ни е да им осигурим бързо и качествено обслужване на минимална цена. Структурата ни е базирана на Бизнес 2.0 (Enterprise 2.0) и е оптимизирана за тази дейност, а заедно с това прилагаме и специално разработена програма за оптимизиране на разходите, времето и усилията на персонала. Винаги, когато е възможно, използваме най-съвременните средства за комуникация, електронно банкиране, електронен подпис и други, които ни спестяват време и средства

 

3. От какво имам нужда, за да започна бизнеса си?

За съжаление не може да се отговори с няколко думи на този въпрос. Най-важно е да имате идеята какво можете да предложите на пазара и решителността да започнете собствен бизнес. Оттам нататък Ви предлагаме да се свържете с нас и заедно да изготвим цялостна стратегия за развитието на Вашата фирма.

 

4. Необходимо ли е да идвам до офиса Ви, ако искам да ползвам Вашите услуги?

Не, разбира се. Достатъчно е да се свържете с нас по имейл или телефон и ще се уговорим от какво точно имате нужда и как е най-добре да процедираме.

 

5. Можете ли да пратите човек в моя офис?

Да, можем да изпратим специалист(и), от каквито имате нужда, ако офисът Ви се намира в населено място, където имаме представители. За повече информация, моля, свържете се с нас тук >

 

6. Предварително ли се плаща, или мога да платя след услугата?

Тъй като услугите, които предлагаме, са разнородни, начинът на заплащане на всяка от тях е различен – някои изискват предварително заплащане, за други се заплаща определен процент предплата, а при трети – заплащате едва след като сте получили услугата. За повече информация, моля, свържете се с нас тук >

 

7. Какви са възможните начини за заплащане?

Приемаме заплащане в брой, по банков път или с наложен платеж (когато доставяме стоки или подготвени документи например) както Ви е по-удобно. Банковата сметка на "Голдън вижън" ООД е:

Банка: "Първа инвестиционна банка" АД

IBAN: BG17 FINV 9150 1000 0589 56

BIC: FINV BGSF

8. Само с фирми от гр.София ли работите?

Не, имаме представители и в други населени места, но дори и да нямаме във Вашето, ще направим всичко възможно, за да получите професионална помощ и обслужване. Може да се запознаете с градовете, в които предлагаме нашите услуги тук >

 

 

9. Мога ли да получа консултация по телефона или онлайн?

Ние ценим времето Ви и затова сме готови да използваме всички съвременни средства за комуникация, за да Ви осигурим услугите, от които имате нужда.

 

10. Ще получавам пари от чужбина. Трябва ли да плащам данъци?

Много е трудно да се отговори еднозначно на този въпрос. За целта имате нужда от подробна консултация със счетоводител. Някои основни насоки можете да получите в тази статия.